Jump to Content Jump to footer

הבלוג של צילום בעם קורס צילום למתקדמים

הפקת-אופנה-בסטודיו, צילום: דנה וקסלר


 

צילום תמונה מוצלחת הוא הרבה מעבר ללחיצה פשוטה על כפתור המצלמה שלכם. כדי לשמר את היופי המושלם שנגלה לנגד עיניכם, נדרש ידע רב בתחומים רבים כגון: תאורה, קומפוזיציה, צבע, שימוש נכון במצלמה ועוד ועוד…

אנשים רבים מתעניינים ואוהבים צילום, הם מצלמים תמונות על בסיס יומיומי. אולם, רק מעטים מהם מחליטים לקחת את יכולות הצילום שלהם לשלב הבא ולהפוך אותן לאמנות של ממש, אפילו למקצוע. קורס צילום למתקדמים נועד עבור המיעוט הזה שרוצה להתעמק עוד באמנות הצילום, להעשיר את ידיעותיו ולצלם תמונות ברמה מקצועית.


למי מתאים קורס צילום למתקדמים

קורס צילום למתקדמיםאינו מתאים לכל אחד ואחת מכיוון שהוא מתעמק בנושאים שונים שעלולים להיות קשים ולא מובנים לאנשים שאינם מתמצאים בצילום כלל. קורס צילום למתקדמים נועד בעיקר עבור האנשים הבאים:


אנשים עם רקע בצילום –  אלו שסיימו בהצלחה קורס צילום למתחילים או אנשים העוסקים בצילום בתור תחביב ורוצים להתעמק בתחום ולשפר את כישוריהם. אלו שרק נחשפים בפעם הראשונה לתחום הצילום צריכים ראשית להתחיל עם קורסי צילום בסיסיים יותר.


צלמים מקצועיים לעתיד– אנשים השואפים לקחת את יכולות הצילום שלהם צעד אחד קדימה הם אלו שיפיקו תועלת מקורס הצילום למתקדמים. אם יש לכם שאיפות להפוך את הצילום לאמנות של ממש או אפילו למקצוע רווחי, צריך להעשיר את התחום ולהעלות את הרמה שלכם בעזרת קורס מתקדם. מיותר לציין שגם כאן נדרשת היכרות בסיסית עם עולם הצילום, ניסיון בצילום מעשי והצלחה בקורס צילום למתחילים.


קורסי צילום למיניהם מאפשרים לכם ללמוד ולהתאמן בצילום בתחום ספציפי. למשל צילום טבע ונוף, צילומי אופנה או צילום מוצרים, צילום עיתונות, צילום פורטרטים או צילום אוכל וסטיילינג.  כל תחום צילום כולל מאפיינים ייחודיים ושיטות שונות שמשדרגות את איכות התצלומים. מי שרוצה להעמיק את הידע שלו מעבר לידע הבסיסי, מוזמן להתעמק בסוגי צילום מיוחדים.


קורס צילום למתקדמים – השפה הצילומית

קורס צילום, מעמיק ויסודי , ששם במרכזו את שפת הצילום על מרכיביה השונים: נקודת מבט בצילום, צורה וצבע, צילום מופשט, קומפוזיציה בצילום, טכניקות צילום מתקדמות של תאורה ועוד עוד…


קורס השפה הצילומית כולל בתוכו תרגולים מעשיים, שיעורים תיאורטיים, וביקורות עבודות מעמיקות ויסודיות. כל אלה באים כדי להקנות לכם כלים וידע ליצירת שפה אישית משלכם, שיפור ושיכלול הבנת המדיום הצילומי ויכולת ההתבוננות. ומה זה צילום אם לא לדעת להתבונן במציאות שלפנינו ולתרגם אותה לצילום מרגש.


קורס השפה הצילומית – פרוייקט

אחד המרכיבים החשובים בקורס צילום למתקדמים – השפה הצילומית הוא פרוייקט הגמר. כל סטודנט וסטודנטית בוחרים בתחילת הקורס נושא אותו הם חוקרים באמצעות המצלמה שלהם לאורך כל הקורס. מדי מספר שיעורים נערכת ביקורת ביניים כיתתית שמטרתה לדייק את העבודות השונות.


פורטרט-של-אדוארד, צילום דן חודק , מתוך פרוייקט הגמר


בסיומו של קורס צילום למתקדמים – השפה הצילומית מתקיימת תערוכה המורכבת מעבודות הסטודנטים, וכמו בכל תערוכה גם כאן יש פתיחה, משפחה חברים והתרגשות גדולה.