Jump to Content Jump to footer

השפה הצילומית תל אביב
פברואר 2022

מציגים/ות:
גל גרוס, אורית מיוחס, גרי צוויג,
צביקה פיינברג, מיכל אופנהיימר, רחל אניסמן,
שרון אילון, פנינה שרון ומוריה מרדלר

מנחה: דיוי בראל

גל הירש השפה הצילומית תערוכה
גל גרוס מצלם עצי שיטה בדרום בארץ. הוא מצלם את העצים בשחור לבן, במרכז הפריים, כשהם מוקפים בנוף שעיצב כל אחד מהם לדמותו.
בצבעוניות עזה ובקומפוזיציות מופשטות אורית מיוחס משלבת בין חומרים שונים – פלסטיק מומס, זכוכית מנופצת, שמן ועוד – ויוצרת עולם חדש, מרהיב ופוצע.
גרי צויג תערוכה שפה צילומית תל אביב
גרי צוויג מביט על סביבת מגוריו בקריית אונו, ומתפעל מהנוף העירוני, המשלב ישן וחדש, בתי קרקע מפוארים, שכונות חדשות ובנייני שיכונים.
צבי פיינברג מצלם עצים בלילה
צביקה פיינברג מצלם עצים בשעות החשכה. הוא מגיע אל העץ מצויד בתאורה שמייצרת אווירה דרמטית, ומדגישה את חומריות העץ. הקיטוע והתאורה הופכים את ענפי העץ לחלקי גוף אנושי, נשי או גברי.
פרויקט צילום פורטרטים באוטובוס
 מיכל אופנהיימר מצלמת נוסעי אוטובוס בתל אביב. עולמות שונים ממקומות שונים חולקים כברת דרך, יושבים או עומדים, מהורהרים או משוחחים.
המזרקות בבאר שבע פרויקט שפה צילומית
רחל אניסמן הולכת בעקבות המזרקות במרחב העירוני הבאר-שבעי. היא מצלמת אותן בתוך סביבתן האורבנית, בצמתים מרכזיים בעיר, ומראה דרכן גם את הנוף האורבני שמקיף אותן.
פרויקט של שרון אילון השפה הצילומית
שרון אילון עוסקת בחוויה האנושית הישראלית, ומציבה את הדוגמן אוהד חורי בתפקיד המתבונן במקומות ציבוריים כמו חוף הים, ריקודי העם, השוק והפארק הלאומי. במבט מלא משחקיות והומור עצמי, היא מציגה צדדים שונים של החברה הישראלית.
פנינה צילום בתערוכות
פנינה שרון מנסה לבחון את היחסים האקראיים והחד פעמיים הנוצרים בין יצירות אמנות, הטעונות בשכבות של פרשנות והיסטורי, ובין אורחי/ות המוזיאון המתבוננים/ות בהן.
מוריה מרדלר לתערוכה
ביומן-אישי שכרוך לספרון, מפגישה מוריה מרדלר בין צילומי סנאפ-שוט מחיי היומיום לטקסטים אישיים.