• סופי קאל – הישנים
    The Sleepers

    "ביקשתי מא-נשים לתת לי כמה שעות של שינה - לבוא ולישון במיטה שלי, לאפשר לי להסתכל עליהם ולצלם אותם/ן, לענות על שאלות..." כך הגדירה סופי קאל, שעוד לא הציגה עצמה כאמנית, את הפרויקט הראשון שלה...
  • CHARLOTTE-WOOLF-second-skin

    האנטומיה של שרלוט

    שרלוט וולף חוקרת את המבנה הצורני של גוף האדם על ידי הקרנת ציורים אנטומיים מופשטים על גופם העירום של מצולמיה. תוך כדי היא ממליצה לנו על שימוש בטכניקות תנועה קו נטוי ריקוד כאמצעי להעצמת הנפש ולשחרור התודעה שכבולה בשלשלאות מיגדר, מעמד, מיניות ושפה.
  • אלון-כהן-סדנת-אמן-פוטוגיימס

    פוטוגיימס – פרוייקט הגמר של אלון כהן

    במסגרת סדנת האמן פוטוגיימס שיחזר אלון כהן צילומים הלקוחים מפנתיאון הדימויים של המדיום וייצר פורטרטים עצמיים כנים ועם הומור עצמי.
  • MURSI-TRIBE.-ETHIOPIA

    מרקו גרוב | מטבע דומם לצילום פורטרטים

    איך קורה שצלם מוצרים מגלה רק אחרי 20 שנה שהוא בכלל אוהב ונועד לצלם פורטרטים? תשאלו את מרקו גרוב, צלם סטיל לייף משווייץ.
  • ניקו-יאנג,-תיכון-סנטה-מוניקה,-קליפורניה

    יאנג אנד רסטלס

    בחודש מרץ השנה קיבלה קתי ראיין מהניו יורק טיימס מייל ממרטין לדפורד, מורה לצילום בתיכון סנטה מוניקה. לדפורד הסב את תשומת לבה לתלמיד מוכשר במיוחד, ניקו יאנג. ראיין התלהבה. בסוף אפריל הוטלה על ניקו יאנג משימת צילום מטעם המגזין הנחשק.
  • לינדסי אדריו, סיירה לאון

    Lynsey Addario – עזה אהבה כמוות בסיירה לאון

    "יש לי אמפתיה לאנשים, וכואב לי שאנשים מסוימים נולדים עם כפית של כסף ואחרים לתוך סבל נוראי, אבל זה מחייב אותי להמשיך לספר סיפורים, ולנסות להביא לשינוי במצבים נוראים" לינסי אדריו צלמת תיעודית.
  • Abandoned-Freighter,-Homer,-Alaska,-July-1984

    ג'ואל סטרנפלד Joel Sternfeld

    החל מאמצע שנות השישים נחשב ג'ואל סטרנפלד (Joel Sternfeld, נ. 1944) לאחד מהצלמים החשובים בארה"ב. סטרנפלד חוקר את הזהות האמריקאית. צילומי נוף, פורטרטים, זירות רצח. סטרנפלד מוכיח שמאחורי כל דרמה או טרגדיה מסתתרים השגרה והשעמום.
  • היסטוגרמה-בצילום

    היסטוגרמה בצילום

    אמנם יש לנו את מסך המצלמה שנותן את החיווי לגבי חשיפה. אבל המסך יכול להיות בהיר או כהה, מה שיכול להטעות לגבי החשיפה בצילום. ולכן מומלץ להשתמש בהיסטוגרמה על מנת להגיע לחשיפה הנכונה.
  • עומק-שדה-סלקטיבי-קשר-בין-נושא-לרקע-יאיר-לוין-קורס-צילום-בבאר-שבע

    עומק שדה סלקטיבי – קשר בין נושא לרקע

    לפעמים זה לא מספיק רק לטשטש את הרקע, צריך שיהיה קשר ביניהם. קשר ויזואלי או קשר של תוכן. העיקר שיהיה סיפור בצילום.
  • ברוס-גילדן

    ברוס גילדן | IN YOUR FACE

    בספרו החדש Face עוזב גילדן את הרחוב ועובר לצילום פורטרטים. גילדן מצלם פנים של אנשים מהשוליים של השוליים, או כמו שהוא טוען, אנשים בלתי נראים.